درمان سنتی چینی را می توان درمان جایگزین دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سنتی چینی را می توان درمان جایگزین دیالیز

معمولا، افراد مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد توصیه می شود به دیالیز یا انتظار برای پیوند. اما در واقع، برخی از درمان های جایگزین دیگر به جای آنها، که می تواند این بیماری را با اثرات جانبی و اثر درمانی قابل توجه درمان وجود دارد.

درمان سنتی چینی به عنوان درمان جایگزین دیالیز و پیوند است به طور گسترده ای استفاده شده است، معروف ترین دهان می چینی پزشکی درمان، Maikang ترکیب، داغ فشرده سازی درمانی و پا حمام درمانی. تمام داروهای در آنها هیچ سمیت کلیوی، بنابراین در طول درمان، آنها را از آسیب بیشتر به کلیه ها را ندارد. با توجه به مردم از نشانه های مختلف، پزشکان طرح درمان های مختلف با توجه به شرایط بیمار را درمان و مختلف را انتخاب کنید. اگر شما علاقه مند در آن درمان هستید و یا می خواهند بدانند که آیا شما برای آنها مناسب است، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما آن را برای شما تجزیه و تحلیل. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.

درمان سنتی چینی در حال حاضر با بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن است. اما برخی از افراد ممکن است اثر آن شک، چرا که در زمان گذشته، بیماری کلیوی نمی تواند معکوس شود. آن بود، اما در حال حاضر می توان آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس شود. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی را با کمک درمان سنتی چینی کنید، برای افراد مبتلا به مراحل پیشرفته، ممکن است آنها می توانند بیماری را معکوس نه کاملا، اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید .

اگر شما به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیالیز، درمان سنتی چینی می تواند یکی از آنها را. نیاز به هر گونه کمک، انجام مردد برای ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، درمان سنتی چینی، دیالیز، درمان جایگزین دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: